A 15a Fiera di Fabbrica di Cina (Ningbo) tenuta in grandezza in u Centru Internaziunale di Cunvenzione è Esposizione di Ningbo da u 25 à u 27 di nuvembre.

U venditore hè ghjuntu in Ningbo u 24 di nuvembre è intrutu in a sala di mostra à 2pm à tempu per organizà a mostra.Tuttu u tempu di urganizà a mostra hè stata cuntrullata in 2 ore.Dopu à quessa, ognunu hà pulitu u situ è ​​​​preparatu tutti i materiali necessarii in u 25, è dopu turnò à l'hotel per riposu!

news (4)

Arriveremu à a sala di mostra à 8.30 am puntuale u 25, è i cumpratori ghjunghjeranu à a sala di mostra à circa 10 am.Avemu preparatu assai sacchetti di ghiaccio in stile novu, chì anu attiratu assai interessu di i clienti.Servemu ogni invitatu cù pienu entusiasmu è risolve i prublemi chì avemu scontru prima cù un livellu prufessiunale.A causa di u gran numaru di visitori, u pranzu ùn hè statu finitu finu à 2 ore di sera à turnu !Ma nimu di noi si sentia stancu, Perchè l'invitati invitati per u nostru entusiasmu è prufessiunalismu per dà una alta valutazione! À a fine di u ghjornu, 85 cumpratori di qualità sò stati ricevuti, è 5 d'elli anu fattu ordini in u locu.

news (2)
news (8)

U 26 di a matina, l'ammissione hè sempre anticipata, u flussu di passageri di u sicondu ghjornu di l'esposizione generale hè u più altu!In verità, ci era assai clienti per visità a matina, trà i quali i più impressiunati eranu dui acquisti da a Cumpagnia Beishun, chì hà pigliatu 5 campioni direttamente.Perchè simu a pruduzzione di sacchetti di ghiaccio di bellezza parziale, i clienti eranu assai cuntenti, è u prezzu è u gradu prufessiunale sò ricunnisciuti, è anu fattu ordini in u locu!Stu ghjornu hè veramente occupatu cum'è s'aspittava, un totale di 132 invitati sò stati registrati, trà i quali 35 eranu assai interessate! U 27, avemu pensatu chì ùn ci era micca cumpratori perchè ci era solu a mità di ghjornu è u sabatu, ma inaspettatamente, ci sò stati. un pocu di visitatori, 45 registrati !
Cum'è avemu participatu à a Ningbo Factory Exhibition per a prima volta, u nostru livellu prufessiunale è l'attitudine cuncentrata hà guadagnatu l'elogi di parechji invitati, chì ci hà ancu datu un grande incuragimentu.Credu chì, finu à ch'ellu ci mettemu u nostru core, andemu più in più in u futuru è a strada serà sempre più larga !Ning Shang Pudete esce da u celu più largu!

news (7)
news (9)

PS: Jiangsu Moen Industrial Co., Ltd. hè specializatu in a produzzione è a vendita di pacchetti caldi è friddi, maschere d'occhi di ghiaccio in PVC, maschere di rinfrescante facciale, impacchi di terapia di compressione fridda calda, pacchetti di ghiaccio, maniche di rinfrescante di vinu, etc. à Disney, Avon, Watsons è altri marchi internaziunali, i prudutti sò largamente venduti à l'America di u Nordu, Sudamerica, Europa, Mediu Oriente è altri paesi.

Jiangsu Ning Shang you commodity Co., LTD hè una sucetà di vendita chì appartene à Jiangsu Moen Industrial Co., LTD.Realimu affari di cummerciu domesticu è esteru cù qualità, serviziu è consegna cum'è u core.


Tempu di Postu: Dec-23-2021