2021. Auguri d'anniversariu di l'impiegati di Mone in Novembre

MoenL'industriale hè impegnata in a cura di l'impiegati è a gestione di l'offerta per un bellu pezzu: l'attività intornu à questu tema includenu: compensazione di l'impiegati per malatie gravi, simpatia per i difficultà è auguri d'anniversariu!

news (1)
news (2)

Ci sò 6 anniversarii di l'impiegati in Novembre, è ogni impiigatu serà datu un desideriu d'anniversariu di RMB 200. In e parolle di u persunale, ùn importa quanti soldi, e cose calde u core.

news (3)

Cum'è un fabricatore di sacchetti di ghiaccio, mettemu a qualità è a reputazione in u primu locu.Cumu ottene a qualità è a reputazione deve esse cunfidendu nantu à i sforzi cumuni di tutti l'impiegati.Un bon ambiente di travagliu è una bona cultura corporativa sò fattori impurtanti per stimulà l'entusiasmu è u sensu di rispunsabilità di l'impiegati.Dunque, simu impegnati à sviluppà ogni tipu di pulitiche preferenziali di l'impiegati per un bellu pezzu, per ottene u scopu di pruduce prudutti megliu. Novanta per centu di i nostri impiegati sò stati da quandu avemu principiatu a fabbrica, chì hè una grande mutivazione per noi. espansione a capacità.Perchè cum'è una impresa di pruduzzione, in più di ottene u ricunniscenza di l'invitati, ma ancu bisognu di u forte sustegnu di tuttu u staffu, senza persunale, ùn ci hè micca capacità, inestabilità di u persunale, inestabilità di capacità, inestabilità di qualità.Dunque, a dirigenza di a cumpagnia hà implementatu in modu coerente l'assistenza per l'impiegati. Pianu Qur hè: In più di fà pacchetti di ghiaccio di bellezza speciale, avemu ancu espansione i pacchetti di ghiaccio per animali, i pacchetti di ghiaccio protettivi, i pacchetti di ghiaccio in casu di vinu, i pacchetti di ghiaccio medichi, è diversi prudutti di cucitura è ghjoculi per animali.In manu cù i clienti, creanu brillanti cumpressi caldi è friddi.


Tempu di Postu: Dec-23-2021